Sunday, July 22, 2012

Altın Vazoda Titanyum Çiçekler




Merhabalar,






Öncelikle Mübarek Ramazan Ayının cümlemize hayırlı olmasını, rahat, huzur, bolluk, bereket içinde güzel bir ibadet ayı geçirilmesini temenni ederek başlamak istiyorum bu günkü yayınımıza. 






Bir önceki yazımda bahsettiğim uzun süreli işlerimden birisi nihayet bitti ve henüz çerçevelenmeden sıcağı sıcağına kasnağıyla paylaşıyorum;




























Altın nakışı (goldwork) vazo içerisinde titanyum çiçekler şeklinde bir dizayn hazırladım. Tüm desenleri ve dizaynı bana ait.   


















Çerçeveli halini paylaştığımda nasıl yapıldığını detaylıca anlatmayı planlıyorum. Vazo ve kelebekleri ayrı bir kasnakta farklı kumaşlar üzerine çalışıp ana desene aplike yaparken kabarık durmaları açısından içlerine elyaf doldurdum;



































Güzel bir hafta sonu geçirmenizi dilerim.

Kocaman sevgilerimle.

No comments:

Post a Comment